Fler tips för att träna när du är upptagen

Arbeta med hjärtat i din styrketräning.
Ett bra sätt att kombinera styrka och konditionsträning är att hålla din puls upp mellan repititionerna. Detta håller din kardiovaskulära uppe och kan effektivisera din träning. Så krossa några intervaller på en hjärtmaskin eller ta några minuter för att hoppa rep eller gör vad som helst som får ditt hjärta att pumpa mellan övningar.

Du kan gå på ett träningspasss för struktur och tidsgränser.Hopprepsträning
Klasserna kan också ha en plats i din hektisk vecka. De ger dig struktur, de ger dig en tid, du vet när det är över och du inte slösa tid på gymme. Oavsett om du är på spinning eller gillar kickboxningklasser är gruppträning roligt och effektiv. Bara att gå och vara redo att träna!

Olka Sportresor

De häftigaste upplevelserna man kan vara med om är premier league resor

Fiskeflugor

Vi säljer fiskeflugor i webshopen till låga priser och har en stor sortering

Los Naranjos golfresort

Njut av en härlig golfweekend i Spanien i Marbella på en av de bästa golfbanorna

När du reser eller inte kan göra det till gymmet.
Om du inte kan göra det på gymmet eller gå på ett pass allt är inte förlorat! Spendera lite tid med kroppsvikt eller investera i några enkla och portabla utrustningar. Själv är jag ett fan av hopprep som jag använde i mina militära dagar.Nu smartrep som visar dina hopp och räknar ut allt med hjälp av LED-lampor. Hoppa rep är bra för att förbättra koordinationen och får upp din puls snabbt. Jag gillar också reseträning eftersom det inte är bra att tappa fokus när man är på en resa. Jag är också ett fan av motståndsband som är lätt och enkelt att packa in i en resväska om du är på språng.

Fitness – en investering.
Nyckeln till att göra tid för ett träningspass när du är vansinnigt upptagen. ”Du är aldrig för upptagen för att ta hand om din egen hälsa. Du kan inte vara alltför upptagen för att investera i dig själv. Du måste göra tid ”. Lättare sagt än gjort, visst, men låt oss inse det.